BENZER FİLMLER

Labirent: Ölümcül Kaçış Türkçe Dublaj Full İzle

Labirent: Ölümcül Kaçış Türkçe Dublaj Full İzle
PUAN : 5.0
  • İzlenme: 18858
  • Favori: 0
  • İMDB: 5.0
  • Kalite: 720P
  • Dublaj
Thomas bir anda uyanır ve yukarı doğru hareket halindeki bir asansörde olduğunu fark eder. Asansörün kapıları açılır ve karşısında kendi yaşlarında bir grup genci görür. Koloni gibi görünen bu grup onu bir kayranda karşılamıştır. Devasa büyüklükteki duvarlarla çevrelenen bu geniş alanda Thomas ne kendisini, ne ailesini ne de geçmişini hatırlayamaz. Dahası karşısındaki “Kayranlılar” da tıpkı kendisi gibi buraya nasıl ve neden getirildiklerini bilmemektedirler. Tek bildikleri şey ise her sabah labirente gidilen dev bir kapının açıldığıdır. Güneş batarken ise her akşam kapı kapanır. Üstelik her 30 günde bir asansörle gruba yeni bir genç gelmektedir. Thomas’ın ardındansa beklenmedik bir şekilde, bir hafta sonra asansör labirente Teresa adında bir genç kızı bırakır. Thomas şimdi hem kayran sakinlerinin hem de geçmişte bir yerlerden hatırladığı bu labirentin sırrını çözmeye çalışır. İyi Seyirler.
Yorum Alanı 8 Yorum Yapılmış
Misafir
Captcha
Avatar
Ziyaretçi
salomon dayı 02 Aralık 2014, Salı
arkadaşlar çak teşekeür ediyor salomon abim emeğinize sağlık.
Avatar
Ziyaretçi
mehmet 03 Aralık 2014, Çarşamba
keşke bende orda olsam
Avatar
Ziyaretçi
OGUZ 03 Aralık 2014, Çarşamba
İKİSİ NEZAMAN ÇIKAR
Avatar
Ziyaretçi
erhat 04 Aralık 2014, Perşembe
güzel
Avatar
Ziyaretçi
şafak 04 Aralık 2014, Perşembe
2014 yılının ilk 10 filmi arasında çok başarılı farklı senaryosu olan şaşırtan bir film. Arkadaşlar lütfen spoiler vermeyin. Birçok insan izlemeden önce yorumlara bakıp öyle izliyor. Keyifli seyirler.
Avatar
Ziyaretçi
natiq 05 Aralık 2014, Cuma
yaxsidi
Avatar
Ziyaretçi
cirkofff 13 Aralık 2014, Cumartesi
gayet güzel bi film hem aksiyon hem macera başarılı izlenilebilir tavsiye edilir yani ...
Avatar
Ziyaretçi
emin ırmak 30 Ocak 2015, Cuma
cook guzelllll izlemeden yazdım izledikten sorakinide yazam nasıl olmus die